piątek 19 styczeń 2018

Aktualne wydanie

Opony zimowe

ams 8 2017Specjaliści przewidują, że stopniowo będzie wzrastał w rynku aftermarketowym udział pojazdów z napędem hybrydowym. Nikt jednak nie wie, w jakim tempie. W 2017 roku zostanie zarejestrowanych w naszym kraju około 16 tysięcy nowych pojazdów hybrydowych.

 Czytaj więcej>>>

Spis treści 05/2009

 WSTĘP
1. WPROWADZENIE
2. DLACZEGO BEZPOŚREDNI WTRYSK PALIWA
2.1. Silniki z rodziny FSI
2.2. Zasada działania silnika FSI
3. STEROWNIK PRACY SILNIKA FSI
4. UKŁAD DOLOTOWY
4.1. Masowy przepływomierz powietrza
4.2. Klapy zawirowań
4.3. Czujniki ciśnienia
4.4. Układ powietrza dodatkowego
5. UKŁAD ZASILANIA
5.1. Obwód niskiego ciśnienia
5.2. Obwód wysokiego ciśnienia
5.3. Wtryskiwacz
6. UKŁAD ZMIENNYCH FAZ ROZRZĄDU
7. UKŁAD CHŁODZENIA
8. UKŁAD SMAROWANIA
8.1. Pompa oleju o zmiennej wydajności
8.2. Zawór sterujący pompą oleju
8.3. Czujniki
8.4. Odpowietrzenie skrzyni korbowej
9. UKŁAD DOŁADOWANIA
9.1. Doładowanie turbosprężarką
9.2. Sprężarka Eatona i turbosprężarka
9.3. Sprężarka Rootsa
10. UKŁAD WYDECHOWY
10.1. Sonda lambda szerokopasmowa
10.2. Sonda lambda dwustanowa
10.3. Czujnik tlenków azotu
10.4. Czujnik temperatury spalin
10.5. Układ recyrkulacji spalin
11. INNE ROZWIĄZANIA
12. INSTALACJE GAZOWE W SILNIKACH FSI
13. DANE TECHNICZNE SILNIKÓW FSI

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem