Od 1 stycznia 2021 r. zmieniła się struktura organizacyjna w Continental Opony Polska – sprzedaż opon do pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych została zintegrowana w trzech nowych obszarach obejmujących: dystrybucję, sprzedaż detaliczną i sprzedaż flotową.
Decyzja ta jest odpowiedzią na nasilające się tendencje rynkowe obejmujące m.in. zmiany w strukturze właścicielskiej pojazdów, dynamiczny rozwój usług leasingowych, flotowych, rent-a-car, a także rosnącą sprzedaż online, trendy ekologiczne i coraz większe zapotrzebowanie na transport.
Dział Klientów Strategicznych skoncentruje się na wsparciu partnerów zajmujących się dystrybucją opon Continental, w zakresie sprzedaży zarówno tradycyjnej, jak i online. Dział Sprzedaży Detalicznej zajmie się wsparciem klientów detalicznych i zamierza współpracować z najlepszymi serwisami w kraju dając wsparcie, narzędzia do pracy, a także wiedzę. Sprzedażą dla flot zarządzać będzie Dział Sprzedaży Flotowej oferujący kompleksową obsługę w zakresie opon i usług.
W 2021 r. Continental, jako firma technologiczna i producent opon obchodzi jubileusz 150 lat działalności.