Audyt – niezbędny w rozwoju działalności

Audyt ICJak sprawdzić, czy warsztat spełnia oczekiwania klientów i czy dotychczasowe przyzwyczajenia pracowników są adekwatne do realiów rynku? Inter Cars ma w ofercie usługę audytu dla warsztatów.

System audytowy na pierwszy rzut oka kojarzy się z kontrolą, nie jest to jednak prawda. Dzięki temu narzędziu serwis dostaje pełną informację o swoich mocnych stronach, ale też i o tych, które powinien poprawić.
Często po audytach w biurze obsługi klienta warsztatu pojawiają się m.in. dodatkowe materiały wspomagające sprzedaż, akcje promocyjne dla klientów oraz dodatkowe miejsce na podstawowe towary, tzn. takie, który każdy kierowca może kupić dodatkowo. Dzięki sugestiom audytorów procesy obsługi klientów doprowadzane są do najwyższych standardów, a usystematyzowanie pracy, wprowadzenie dodatkowych kart przeglądowych czy też uporządkowanie gospodarki odpadami niebezpiecznymi bardzo pozytywnie wpływa na pracę i bezpieczeństwo serwisu.

Osoby zainteresowane zmianami w swoim serwisie mogą skontaktować się z Inter Carsem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.