Warsztaty ProfiAuto bez telefonów stacjonarnych

aplikacjaProfiAutoDo 2020 r. warsztaty sieci ProfiAuto Serwis zrezygnują z telefonów stacjonarnych, które zostaną zastąpione specjalną aplikacją. Klient ma możliwość umówienia się na wizytę w warsztacie za pomocą kilku kliknięć na smartfonie. Za pomocą telefonu może również śledzić cały proces naprawy, a także posiadać w jednym miejscu zarchiwizowaną całą historię napraw, czyli de facto książkę serwisową.

ProfiAuto zadbało o digitalizację całego procesu obsługi klienta. Po pozostawieniu pojazdu w serwisie kierowca jest informowany o przebiegu naprawy, ma stałą kontrolę nad kosztorysem. Może także wybrać dogodny termin odbioru. Po zakończeniu zlecenia otrzymuje również możliwość dokonania oceny warsztatu, która widoczna jest dla pozostałych klientów. Dzięki skanerowi AZTEC (kodu umieszczanego w dowodach rejestracyjnych) kierowcy mają możliwość przesłania warsztatowi pełnych danych samochodu, co również znacząco skraca m.in. czas potrzebny na skompletowanie odpowiedniego zestawu części.
W niedalekiej przyszłości w aplikacji pojawi się również opcja elektronicznej płatności za świadczone usługi, a także możliwość uzyskania gwarancji ProfiAuto, która w przypadku ewentualnych problemów na drodze zapewni kierowcy możliwość bezkosztowej naprawy pojazdu w dowolnej placówce ProfiAuto Serwis.
System obsługi serwisowej ProfiAuto oparty jest o chmurę obliczeniową Microsoft Azure.