Gates po raz pierwszy dodał paski wyścigowe RPMTM do katalogów online dla regionu EMEA. Oferta obejmuje paski rozrządu i paski pomocnicze przeznaczone do sportów motorowych.
Paski rozrządu RPM
W przeciwieństwie do pasków rozrządu wykonanych zgodnie ze standardowymi specyfikacjami OE, paski rozrządu RPM zostały zaprojektowano specjalnie z myślą o bardziej rygorystycznych wymogach silników rajdowych. Udoskonalenia obejmują wewnętrzne kordy z włókna szklanego oraz zęby zawierające włókna aramidowe dla zapewnienia większej trwałości. Kompozyty elastomerowe HNBR o wysokim nasyceniu zapewniają dodatkową odporność na ciepło wymaganą w sportach motorowych.
Listy katalogowe zawierają 55 pozycji. Do najpopularniejszych zastosowań (wg numerów części) należą: Subaru Impreza, Forester, Legacy, Outback, 9-2X (T328RB), Audi TT, A4, A3, S3 / Seat Ibiza, Leon, Toledo / VW Golf, Jetta, Passat, Beetle, Clasico, Bora (T306RB) oraz Lexus IS300, GS300 / Toyota Supra (T215RB).
PASKI pomocnicze RPM
Paski pomocnicze RPM charakteryzują się większą trwałością, niż paski pomocnicze o jakości OE do standardowych zastosowań . Generują one niski poziom ciepła, mniej hałasu, drgań i zapewniają lepsze przenoszenie mocy. Dwie warstwy przylegające i mieszanka EPDM wzmocniona włóknem nylonowym poniżej kordu oraz warstwa zewnętrzna z odpornego na ciepło EPDM wydłużają żywotność pasków. Wysokomodułowy kord aramidowy o małej rozciągliwości zapewnia przenoszenie bardzo dużych obciążeń.
Listy katalogowe zawierają 130 pozycji. Oprócz zastosowań wymienionych już w przypadku paskowych układów rozrządu oferta ta obejmuje również pojazdy najwyższej klasy, takie jak BMW Z4 Coupe (K060575RPM), Ferrari Maranello (K050516RPM), Jaguar F-Type (K060935RPM), Lamborghini Huracan EVO (K050380RPM) i wiele innych.
Więcej na: https://www.gatestechzone.com/en/product-info/racing-belts