Portal REPXPERT dla warsztatów samochodowych wystartował z drugim już sezonem popularnej w ubiegłym roku akcji „NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ 2.0.”
Przez 10 tygodni uczestnicy mają okazję zdobyć po 100 nagród w każdym etapie dwutygodniowym – razem do wygrania jest aż 500 nagród.
Schaeffler, producent marek LuK, INA i FAG, dla zwycięskich uczestników zabawy, przygotował wartościowe nagrody mające na celu skuteczną promocję serwisów samochodowych.
Aby wygrać jedną ze 100 nagród danego dwutygodniowego etapu, wystarczy regularnie rejestrować punkty z produktów wszystkich marek grupy Schaeffler: LuK, INA oraz FAG na www.repxpert.pl. Łącznie podczas trwania akcji można otrzymać aż pięć różnych nagród. Każdy etap dwutygodniowy to odrębny ranking. Uczestnicy akcji promocyjnej mają szansę na skompletowanie wyjątkowego zestawu nagród – do wygrania m.in. firmowa szlifierka kątowa (Milwaukee), podświetlany zewnętrzny kaseton LED, praktyczny odkurzacz przemysłowy.
Akcja NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ 2.0 potrwa od 22. marca do 30. maja 2021. Przeznaczona jest dla użytkowników portalu REPXPERT (www.repxpert.pl).
Szczegółowe zasady dostępne są w regulaminie na stronie: www.niedajsieprzeoczyc.pl, portalu www.repxpert.pl oraz na profilu Facebook Schaeffler REPXPERT Polska.