BMW z zawieszeniem Bilstein DampTronic

amortyzator BILSTEINNowa generacja BMW serii 5 oferowana jest w dwóch wersjach nadwozia – sedan (G30) i kombi (G31). W obu wybrać można opcjonalne zawieszenie Dynamic Damper Control, pod którym kryje się rozwiązanie Bilstein z technologią DampTronic. Choć firmy współpracują ze sobą od wielu lat, jest to nowy rozdział w 45-letniej historii tego modelu samochodu.

Kierowca BMW nowej serii 5 z systemem Bilstein DampTronic może bezstopniowo zmieniać charakterystykę tłumienia amortyzatorów w dwóch zakresach – Comfort i Sport. W praktyce oznacza to ustawienie zawieszenia na twarde lub miękkie. Służy do tego przycisk umieszczony na kokpicie, a zmiany można dowolnie dokonywać podczas jazdy samochodem.
Amortyzatory Bilstein z technologią DampTronic od wielu lat wykorzystywane są na pierwszy montaż przez koncerny BMW, Mercedes czy Porsche. Stanowią też optymalny zamiennik w modelach samochodów fabrycznie wyposażonych w elektroniczny system regulacji zawieszenia. W ofercie Bilstein technologia DampTronic dostępna jest w amortyzatorach z serii Replacement B4 oraz Performance B6 i B16.